Så jävla upprörd å kränkt

Den dagen jag får kraft å ork då jävlar ska vissa få sig en rejäl känga!!!😡 man sparkar inte på den som ligger jag har min sjukdom den e den jag är, den syns inte mer än folk klagar vad då inte orkar eller du ser pigg ut. Krossa ett ben under nåt å du har ont, bryt revbenen å du har ont! Få pung sparkar å du har ont låt nån trycka upp en stav å du skriker. Tänk dig den smärtan den lever jag med dag ut å dag in. Inte för jag gillar den utan den finns den hindrar mig i fysiska rörelser och hindrar mig att kunna jobba. Jag har kämpat i över 19 år innan jag fick min diagnos å nu får jag skit för att Jens vabbar. Vart e empatin vart e förståelsen !??? Jag vill inte vara nån belastning och jag får för fan ingen hjälp så varför ens säga att detta e skevt😡Det e du som e skev som inte har förståelsen!! Sparka på mig gör det men för all del du begriper inte bättre ! Jag har skov just nu å två sprickor i foten, jag tar fan hand om mitt hem mina djur och vår son men fan ta dig du dömmer! Du tror du fattar men nej så fel du har du gör inte det! Jag önskar jag slapp mina smärtor men de kommer i vågor! Å vet du att döma ut mig gör mig bara svagare så visst jag e inte perfekt men jag förtjänar din respekt! Jag klagar inte på hur du är eller hur du lever . Så varför ens yttra dig din patetiska djävul!!


Kommentera här: